Klient: Krzysztof Stolarczyk
Date:09 stycznia, 2019

Marketing Trener-PRO

Na kursie Marketing Trener – PRO:

  • Otrzymasz bardzo precyzyjne informacje jak zaistnieć na rynku pracy w branży trenerskiej, skracając poświęcony czas do minimum.
  • Od A do Z, krok po kroku przejdziemy przez wszystkie etapy wdrażania skutecznych technik pozyskiwania i utrzymania przy sobie klienta i budowania brandingu.
  • Pomogę Ci poznać i sprecyzować Twoje najsilniejsze i najsłabsze cechy charakteru, być może tych najlepszych jest nie zdążyłeś w sobie odkryć, a będą miały kluczowe znaczenie przy doborze wielu technik jakie otrzymasz ode mnie na kursie.

 

Poznasz skuteczne i sprawdzone przeze mnie techniki:

  • tworzenia wiarygodności podstawowej;
  • pozyskiwania klienta przez internet oraz bez pośrednio w klubach sportowych;
  • brandingu w sieci:
    • jak tworzyć własną stronę internetową, co na niej umieszczać i czego unikać,
    • zdjęcia i wideo,
    • artykuły i poradnik,
    • Co wstawiać na Facebooka i na kanał YouTube;
  • tworzenia oferty oraz jej wyceny, sposobu rozliczania się z klientami i z klubem sportowym;
  • dbania o pewne szokujące drobiazgi, które mogą zdecydować o dalszej pracy;
  • pierwszego wrażenia, pierwszej rozmowy, pierwszego spotkana;
  • reagowania na odruchowe „obronne” odpowiedzi klientów,
  • tworzenia, pisania, i przekazywania „rozpisek” planów:
    • treningowych,
    • planów żywieniowych,
    • porad i konsultacji

 

  •  Poznasz szczerą prawdę (wady i zalety) wyboru miejsca Twojej pracy;
    • w wielkich systemowych klubach sportowych typu Pure,
    • w klubach osiedlowych
    • na własną rękę,
  • Poznasz prawdziwe wymagania jakimi kierują się właściciele, dyrektorzy, managerowie klubów sportowych przy selekcji pracowników.
  • Poznasz najważniejsze decydujące o sukcesie cechy jakie powinien posiadać trener czyli Ty.
  • Poznasz swoje najlepsze cechy oraz znajdziemy dla nich skuteczne zastosowanie w pracy trenerskiej.
  • Poznasz wymagania jakie klient postawi przed Tobą oraz narzędzia marketingowe jak im sprostać.
  • Okresowo wyliczysz swój „MAX” – o tym co to jest i o czym informuje – powiem Ci na kursie.
  • Dowiesz się jak stopniowo dawkować informację podopiecznemu aby utrzymać ciągłość treningową. Przyznam że jest to system co prawda skutecznych i sprawdzonych technik, jednak nie zawsze w 100% korzystny dla klienta ani nawet uczciwy.
  • Poznasz wiele innych technik, sytuacji, zachowań, które przyczynią się do zwiększenia Twojej skuteczności bycia Trenerem.

 

Sala Wykładowa w LublinieSala-Wykładowa

Kadra kursu:

 

Dlaczego warto mi zaufać zapisując się na szkolenie?

Jeszcze całkiem niedawno bo około 5-6 lat temu, moje zasoby portfela były kompletnie żadne. Zmagałem się z dylematem czy na miasto iść na piechotę oszczędzając na autobusie, czy wychodząc ze znajomymi w sobotni wieczór biorąc ze sobą 20, 30 czy 50 zł wiedząc ze je stracę, liczyła się dosłownie każda odłożona złotówka.

Cel był prosty i był jeden – trenować robiąc jak najlepszą formę z roku na rok. W końcu nadszedł czas przygotowań do zawodów, co wiązało się z ogromnymi wydatkami i jeszcze większym oszczędzaniem gotówki. Po wymarzonych 2 sezonach startowych byłem chłopakiem, który oprócz ukończonych uczelni, kilku medali, zdjęcia na okładce i kilku artykułów w czasopismach branżowych – nie ma praktycznie niczego..
Hmmm prawie niczego, miałem przecież pasje i oczywiście jakąś wiedzę sportową, którą do końca nie umiałem jeszcze wykorzystać. Wiedziałem że aktualna praca na siłowni dająca mi śmieszne 900 zł miesięcznie nie pozwoli na nic.. ale często po 6 godzinach miałem opcje dorobić sobie biorąc kolejne 6h na zastępstwie pod nieobecność kolegi w tym samym dniu.

Postanowiłem zrobić wszystko żeby zarabiać przyzwoite pieniądze robiąc dalej to co jest moją pasją. Stosowałem dziesiątki technik i porad korzystając z wszelkich możliwych źródeł, i czasem niektóre okazywały się skuteczne. Wtedy załapałem że coś w tym musi być, bo w końcu dlaczego produkt jednej marki bankrutuje a drugi zarabia miliony kiedy ich skład jest identyczny.

Marketing trenerski w sporcie – tego potrzebowałem aby zaistnieć. Byłem bardzo zdeterminowany i musiałem sprawdzać wszystkie dostępne techniki marketingowe i je modyfikować pod branżę trenerską w sporcie. Realizując krok po kroku swój plan działania bardzo szybko zyskiwałem klientów na treningi personalne nadal popełniając wiele gaf zarówno swoim zachowaniem jak i tym co powiem. Jednak dzięki tym i innym błędom, mam dzisiaj całkiem spore doświadczenie co robić a czego nie robić. Dochody na samych treningach personalnych + pracy w klubie sportowym dochodziły do 3-5 tys zł netto miesięcznie. Następnie pojawiły się oferty na stanowiskach kierowniczych dla najbardziej znanych szkół instruktorskich w Polsce co przekładało się na potrojenie zarobków. Dziś jestem właścicielem Wyższej Szkoły Trenerskiej, pracuje stosunkowo niewiele w porównaniu do lat poprzednich, zatrudniam pracowników i nadal bardzo lubię to co robię 🙂

Jednak wiedz że (być może podobnie jak Ty) ja jako najzwyklejsza, przeciętna osoba, samemu musiałem dojść do tego gdzie teraz jestem i co teraz mam – ciężką pracą i realizacją własnego planu.

Wszystkie techniki, które mam zamiar przekazać Ci na kursie, są przeze mnie sprawdzone i działają. Powiem też o takich, które nie przynosiły mi żadnych korzyści, co zaoszczędzi również Twój czas, pieniądze i nerwy.

Zapewne jesteś zdeterminowany i ja przedstawię Ci ścisły plan działania a pasja, w której jesteś posiadaniu nie da zbytnio odczuć włożonego wysiłku jaki poświęcisz na realizowanie poszczególnych punktów ze szkolenia.

Po ukończeniu kursu, każdy uczestnik otrzymuje 2 dokumenty Wyższej Szkoły Trenerskiej:
    • Certyfikat ukończenia kursu: Marketing Trener Pro
    • Zaświadczenie z wyszczególnieniem głównych tematów kursu

Sprawdź termin najbliższego szkolenia w dziale „Terminy Kursów”

 

Aby zarezerwować miejsce należy:

      • Wypełnić formularz zgłoszeniowy (dostępny w dziale kontakt) i odeślij go na biuro@wst-edu.pl
      • dokonać wpłaty zaliczki 79 zł na konto bankowe Wyższej Szkoły Trenerskiej. W polu tytuł należy podać: Imię i Nazwisko, miasto, w którym będzie odbywał się kurs z dopiskiem: Marketing.

Wyższa Szkoła Trenerska
nr konta: 34 1050 1461 1000 0091 3544 5055
ul. Koryznowej 2B/160
20-137 Lublin
NIP: 9462456868